Питання та відповіді
Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет від ПІВНІЧ ЛАЙН необхідно перевірити технічну можливість підключення у Вашому населеному пункті. Для цього Вам потрібно заповнити заявку підключення на нашому сайті або зателефонувати за номерами (096) 149 60 18, (066) 566 15 34, або звернутися до Центру обслуговування абонентів.
Якщо технічна можливість підключення наявна, професійні менеджери Центру продажу та обслуговування допоможуть Вам підібрати оптимальний тарифний план і нададуть повну технічну та фінансову консультацію.
Якщо технічна можливість підключення наявна, професійні менеджери Центру продажу та обслуговування допоможуть Вам підібрати оптимальний тарифний план і нададуть повну технічну та фінансову консультацію.
Термін підключення залежить від способу підключення та необхідності проведення додаткових робіт і буде Вам повідомлений після обробки фахівцями ПІВНІЧ ЛАЙН Вашої заявки на підключення.
Для підключення за технологією GPON/GEPON — використовують ONU — модем або абонентський термінал.
Послуги доступу до мережі Інтернет надаються на умовах попередньої оплати, тому для користування послугою Вам достатньо підтримувати позитивний баланс на рахунку. Просимо Вас не забувати, що при виникненні заборгованості на Вашому рахунку послуга доступу до мережі Інтернет буде заблокована. Абоненти, що мають доступ до Особистого кабінету можуть контролювати нарахування.
Змінити тарифний план можна декількома способами:
— самостійно в Особистому кабінеті
— звернувшись з письмовою заявою до Центру продажу та обслуговування абонентів. Зміна тарифного плану вступає в силу з 1-го числа наступного місяця.
Слід пам’ятати:
— зміна існуючого тарифного плану за умови переходу на тарифний план з більшою абонентською платою безкоштовна;
— вартість зміни тарифного плану за умови переходу на тарифний план з меншою абонентською платою — 50 грн. з ПДВ.